Veel gestelde vragen
Sommige vragen komen regelmatig terug, hier vindt je ze!
Er zijn een aantal vragen die regelmatig terugkomen, die minimaal 1 keer per week in de mailbox binnen komen of die mensen aan de telefoon stellen. Hier onder vindt je een overzicht van die vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Stel hem gerust!
Waar kan ik je voor inzetten?
Ik los dagelijks problemen op voor zzp’ers, het mkb, grote internationale klanten en alles wat daar tussenin zit. Met 15+ jaar ervaring heb ik voldoende ervaring om dit snel maar zorgvuldig te doen. WordPress en Woocommerce hebben voor mij niet zo veel geheimen meer. 🙂 Heb je een website en wil je iets nieuws, maar weet je niet zeker of ik wat voor je kan betekenen? Neem even contact op en we bespreken wat er mogelijk is.
Ik heb een nieuwe Woocommerce webwinkel of WordPress website nodig – kun je daar ook mee helpen?
Ja hoor, dat kan ook. Neem even contact op, dan bespreek ik graag met je wat ik voor je kan betekenen.
Hoe weet ik of mijn website gehackt is?
Meestal kun je deze herkennen door één of meerdere van de onderstaande signalen:
Kun je garanderen dat mijn site sneller wordt?
Ondanks dat het in 90% van de gevallen mogelijk is een website met aanpassingen sneller te kunnen maken, is er niet te zeggen hoeveel sneller de website wordt.
De hoofdreden van een langzame site is meestal een slecht ingestelde webserver en een goedkope webhost. Zelfs daar kan er van alles gebeuren met de juiste instellingen, maar ik kan je uiteraard altijd helpen aan een betrouwbaar en sneller alternatief!
Ik wil eigenlijk niet dat mijn klanten/bezoekers zien dat er werkzaamheden aan mijn site zijn!
In veel gevallen is het mogelijk een kopie van jouw website over te zetten op mijn ontwikkel-server en hier de aanpassingen maken. Zodra je tevreden bent wordt de site weer teruggezet op jouw eigen webruimte.
Hoe lang duurt het voordat je klaar bent?
Ik kan meestal bij aanvang wel een redelijke inschatting maken van de tijd die nodig is voor een aanpassing. Ik proberen je altijd voor aanvang van de werkzaamheden in te lichten over de te verwachten tijd tot oplevering en je tussentijds updates te geven.
Hoe betaal ik?
Je kunt na afloop van het onderhoud de factuur betalen met creditcard, PayPal, iDeal of bankoverschrijving. Bij een aantal diensten zoals het onderhoudsabonnement reken je van te voren af. Geen zorgen, ik hanteer een 100% tevredenheidsgarantie. Ben je niet tevreden, betaal je niets of krijg je je aankoopbedrag gewoon terug.
Moet ik betalen voor een offerte?
Nee, zeker niet! Een offerte is helemaal gratis. Maak je geen gebruik van de aanbieding, even goede vrienden!
Heb je ook een soort van “niet goed, geld terug” garantie?
Ja. Als je niet 100% tevreden bent over het gedane werk betaal je helemaal niets.
Wat kost het om ... op te lossen?
Op de pagina tarieven kun je altijd de meest actuele tarieven vinden.
Hoe weet ik wat mijn aanpassingen kosten? Niet alles staat in de prijslijst!
Als je contact met mij opneemt wil ik zo specifiek mogelijk weten wat er moet gebeuren. Meestal volgen er dan nog een aantal vragen. Zodra dit allemaal duidelijk is krijg je een offerte of prijsopgave. Keur je deze goed, plan ik je direct in voor de werkzaamheden. De prijs van de prijsopgave is de prijs die je betaald. Lekker duidelijk. Dus geen verrassingen achteraf.
Is het wel veilig om mijn inloggegevens te sturen?
Ik doe uiteraard mijn uiterste best om de gegevens die je verstrekt om aan jouw website of webwinkel te werken, veilig te houden.
Bestanden en aangeleverde inloggegevens worden door gedurende maximaal 14 dagen bewaard na toezending. Daarna worden de emails of documenten met deze gegevens automatisch gewist.
Wachtwoorden worden met een SHA-256 encryptie gecodeerd bewaard in het programma Lastpass. De Windows 11 computer waarop wachtwoorden worden bewaard wordt daarnaast beschermt met Bitlocker. Op deze manier zorg ik er voor dat jouw gevoelige gegevens niet in de handen van kwaadwillenden vallen. Daarnaast worden jouw gegevens (winkel-omzet, prijsberekeningen, klantgegevens, wachtwoorden of overige inloggegevens) nooit, maar dan ook echt nooit, met derden gedeeld en worden deze tijdens het onderhoud alleen gezien door mij. We tekenen zo nodig bij het aangaan van een overeenkomst een NDA, een geheimhoudingsverklaring, voor het verwerken van jouw gegevens.
Het sturen van inloggegevens kun je via Whatsapp, Onetimesecret (https://onetimesecret.com/) of Email doen. Wil je liever geen wachtwoorden delen? Dan kun je met de plugin Temporary Login Without Password (https://nl.wordpress.org/plugins/temporary-login-without-password/) een login link maken waar ik mee kan inloggen bij jouw WordPress website.
Welke informatie heb je nodig om iets aan mijn site te doen?
Een set inloggegevens van WordPress is in veel gevallen het meest belangrijk, maar als backup zijn de gegevens van de webhost ook goed om te hebben.
Maakt het uit wie de webhost van mijn website is?
Nee hoor, ik werk met vrijwel alle kleine en grote hostingbedrijven in Nederland. Wil je overstappen en heb je geen idee wat de beste keuze is? Daar help ik je graag bij.
Kunnen je mijn site hosten?
Nee, helaas kan ik je site niet voor je hosten. Ik bied onderhoud, backups, beveiliging en updates voor WordPress sites en Woocommerce webwinkels die al ergens gehost worden. Uiteraard werk ik samen met jouw huidige host om technische of hosting problemen op te lossen.
Ik leg het je graag zo helder mogelijk uit. Vul hiernaast je gegevens in en ik bel of mail je binnen enkele uren terug om je vragen door te nemen. Dit kan in de ochtend, middag of avond. ‘s Nachts liever niet, want ook ik slaap dan het liefst.. 🙂